info@supportcasper.nl 071-7601620

Klachtenprocedure

Klachten

We nemen alle klachten serieus en geven u zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 15 werkdagen. We laten het weten als de afhandeling van uw klacht langer gaat duren.

Klachtenprocedure:

  • na ontvangst van uw klacht sturen we de ontvangstbevestiging
  • de verantwoordelijke afdeling of medewerker neemt uw klacht in behandeling
  • U ontvangt uiterlijk binnen 15 dagen antwoord op uw ingediende klacht

U kunt ook een klacht indienen bij het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving). Dit bureau houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling, indien u deze eerder bij de Stichting Overleven met Alvleesklierkanker hebt ingediend.

Ook is het mogelijk contact op te nemen met onze externe vertrouwenspersoon. Bij haar kunt u terecht over klachten met betrekking tot ongewenste omgangsvormen zoals pesten, (seksuele) intimidatie, agressie en discriminatie. Maar ook voor vermeende integriteitsschendingen zoals fraude of diefstal. Ook voor mensen buiten de organisatie is zij het aanspreekpunt en meldpunt voor ongewenste omgangsvormen, integriteitskwesties en misstanden. Alles wat besproken wordt, blijft uiteraard vertrouwelijk. Vertrouwenspersoon: Mevr. Fleur van de Kieft, bereikbaar via 06 - 57 38 82 61 en mail@fleurvdkieft.nl.

Om uw klacht in te dienen kunt u gebruik maken van onderstaand klachtenformulier of een brief sturen naar de Stichting Overleven met Alvleesklierkanker.

Fleur vd Kieft

Geen klacht, maar een suggestie?

Maak dan gebruik van ons contactformulier.


Stichting Overleven met Alvleesklierkanker

Bargelaan 200
2333 CW Leiden
071-7601620
info@supportcasper.nl

IBAN: NL82INGB0000042000
KvK: 64583325
ANBI: 855730109

Om u de beste ervaring te geven, gebruiken wij en derde partijen technieken zoals cookies.